reklama

Každý je to, čo rozpráva

Zo všetkých nepriaznivých vecí a situácií, ktoré nám život prinesie treba vyčarovať priaznivé. Z každého podkopania nôh urobiť výhodu. Dvihnúť pár kameňov, postaviť schodík a vystúpiť vyššie. Z každej slabosti spraviť prednosť. Pretože v živote nám bude chcieť mnoho ľudí ublížiť, ale keď viete všetko využiť vo svoj prospech ste stále o krok vpred pred tými, ktorí mrhajú energiou na najhorší a najničomnejší ľudský hriech, závisť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ľudia ubližujú iným aby sa sami cítili lepšie a potlačili tým svoje komplexy. Vyčerpajú sa závistlivými rečami, skutkami a keď oni budú oslabení, vy už budete mať dostatok nazbieranej energie na to, aby ste uskutočnili všetko čo chcete, po čom ste túžili. Nie z pomsty alebo aby ste "neprajníkom" niečo dokazovali. Lebo vy poznáte tú pravú skutočnosť a viete, že to robíte pre seba a tú ich "zlú" energiu ste len premenili na dobrú, pre vás pozitívnu energiu.

Kým oni sa rozčuľujú, vy sa smejte. Kým oni ohovárajú, vy nepočúvajte. Kým oni robia zlo, vy sa venujte dobru. Kým oni závidia, vy milujte. Pretože láska má oveľa väčšiu a čarovnejšiu moc ako nenávisť. A pozitívna myšlienka silnejšiu energiu ako negatívna.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Preto nech si hovorí kto chce, každý hovorí čo chce, ja si robím čo chcem!" A ako sa aj spieva v jednej pesničke: Môžeš mi vziať všetko čo mám. Môžeš zlomiť všetko čo som, ako by som bola vyrobená zo skla, ako by som bola vyrobená z papiera. Prísť a snažiť sa strhnúť ma dole, ja budem rásť zo zeme ako mrakodrap.

Pamätajte, všetko zlé sa dá premeniť na niečo dobré! Stačí k tomu zmiesať kúsok lásky a štipku fantázie.

Veronika Viszlayová

Veronika Viszlayová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som niekto, kto ráno nerád vstáva,niekto, komu chutí káva, tak jemná a aromatická,občas som aj romantická.Svet je pre mňa nekonečný,život nežný, sladký, večný. Zoznam autorových rubrík:  LáskaŽivot

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu